Онлайн-органайзери

Органайзери для планування завдань, зустрічей, ведення проєктів

Кожен з нас щоденно планує якісь справи, зустрічі, працює над проєктами та завданнями. Значно полегшити життя можуть онлайн-органайзери, які запам’ятають адреси та контакти, нагадають про важливі дати допоможуть упорядкувати інформацію різних форматів в одному місці. 

Ми підібрали для Вас найпопулярніші органайзери за видами завдань:

 

Планування особистих завдань

Google keep – безкоштовний сервіс призначений для створення, групування та зберігання нотаток. Дозволяє спільно редагувати нотатки, нагадувати про події. Google Keep доступний у вигляді додатків для Android-пристроїв та у Google Drive як інтернет-застосунок.

Microsoft To-Do  це хмарний додаток для управління завданнями. Дозволяє користувачам за наявності поштової скриньки Microsoft Office 365 управляти своїми завданнями зі смартфона, планшета і комп'ютера.

Pocket – безкоштовний додаток, що дозволяє зберігати статті, відео та сторінки сайтів, щоб прочитати їх пізніше в будь-який час, в тому числі й офлайн режимі. Доступний у вигляді вебверсії та додатків.

RescueTime – це додаток для відстеження витраченого часу та уваги. Він аналізує всі сайти, які відвідує користувач, групує їх за категоріями та формує докладні звіти у вигляді графіків та діаграм. Є можливість на певний час заблокувати деякі сайти, що заважають продуктивній діяльності. Пробна версія безкоштовна протягом двох тижнів. Надалі потрібно вибрати тарифний план. Доступний у вигляді додатків та вебверсії.

Simple Sticky Notes – безкоштовний додаток для створення нотаток на робочому столі. Нотатки можна пересувати, змінювати їх розмір, вносити до них будь-яку інформацію: нагадування, посилання і т. д. Обрана мелодія у встановлений час нагадає про важливу подію або завдання. Доступний для Windows та Android.

Telegram – це безкоштовний месенджер з функціями VoIP, що дозволяє обмінюватися текстовими, голосовими та відеоповідомленнями, стікерами та фотографіями, файлами багатьох форматів. Також можна здійснювати відео- і аудіодзвінки, організовувати конференції, розраховані на багато користувачів групи і канали. Доступний у вигляді додатків та вебверсії.

TimerTab – безкоштовний сервіс із функціями таймера, будильника та секундоміра. Допомагає планувати час за допомогою техніки "pomodori". Сервіс доступний у вигляді вебверсії та додатків.

WorkFlowy – потужний планувальник, дозволяє створювати списки справ, записувати ідеї, зберігати нотатки та ділитися ними з друзями. Підтримує лише текстові дані. Доступний у вигляді додатків та вебверсії. Безкоштовно можна створити до 250 списків, для більшої кількості потрібно вибрати тарифний план.

 

Планування зустрічей

Google Calendar – сервіс для планування зустрічей, подій і справ. Google Календар дає можливість розпланувати день або тиждень, сортувати події за датами та пріоритетами, нагадує про події через e-mail та SMS. Google Календар синхронізується на всіх пристроях, доступний у вигляді додатків та онлайн у браузері. Сервіс повністю безкоштовний, та прив’язаний до Google акаунту.

 

Ведення проєктів

Basecamp – інструмент для управління проєктами, спільної роботи і постановки завдань, складання графіків успішності роботи по проєктам. Має простий інтерфейс, велике сховище для файлів, дозволяє необмежену кількість користувачів. Безкоштовна версія має обмеження на 30 днів, а далі потрібно вибрати платний тарифний план.

KindReminderBot – безкоштовний телеграм-бот, який допомагає контролювати виконання задач, нагадує про дедлайни.

Miro – платформа для спільної роботи над проєктами. Інтерфейс побудований у вигляді інтерактивних дошок. Дозволяє завантажувати документи, таблиці, зображення, малювати схеми; спілкуватися в текстовому, голосовому та відеочаті. Працювати можна з браузера та мобільної версії. Безкоштовний план має обмеження до 3 дошок, для більшої кількості потрібно вибрати тарифний план.

Notion – додаток об'єднує величезну кількість інструментів: нотатки та списки справ, документи та таблиці, медіафайли, канбан-дошки і бази знань, календарі та нагадування. Дозволяє створювати тематичні сторінки з гіперпосиланнями, зберігати файли різних форматів. Усі компоненти можуть використовуватися індивідуально або спільно з іншими. Notion працює як у додатках, так і в браузері. Безкоштовна версія має обмеження до 5 користувачів, для більшої кількості учасників потрібно вибрати платний тарифний план.

Trello – хмарна програма для управління проєктами невеликих груп. Робота Trello побудована за принципом японської системи канбан-дошок, що дозволяє бачити весь обсяг робіт на одній дошці. Trello інтегрується з багатьма сервісами: Google Drive, OneDrive та ін. Програма доступна у вигляді мобільних додатків, десктоп-версії та онлайн. Базовий функціонал безкоштовний.

Wrike – це платформа для спільної роботи і управління проектами, яку використовують високоефективні компанії по всьому світу. Дозволяє визначати пріоритетність завдань, ведення діалогів у завданнях та облік витраченого на проєкт часу. Безкоштовна версія має обмеження до 5 користувачів та платні тарифні плани. 

Worksection – онлайн система управління проектами. Планування, контроль термінів виконання і бюджетів, створення звітів про виконану роботу та витрачений час, комунікація з клієнтом. Тестовий доступ 14 днів безкоштовного використання з обмеженням у 2 проєкти та 5 користувачів, доступно 5 платних тарифних планів. 

Предметні бібліотекарі:

Коментарі